27 de desembre del 2011

Qui ets tu?

A vegades coneixem a les persones pel seu nom, per on estudien, o pels seus trets físics; però difícilment podem fer un paralel·lisme amb algun aspecte personal.

Des de l'assignatura de COED ens van proposar una activitat anomenada "Qui ets tu?". Aquesta consistia en realitzar una fotografia que fes referència a algun tret característic d'una persona escollida de la classe. La característica, però, havia d'anar més enllà de la protada física que ja tots coneixíem; havia de destacar alguna potencialitat o qualitat de la persona.

En la meva activitat vaig voler destacar la lluminositat d'una persona: l'Aurora. Ella va ser la primera persona amb la que vaig establir contacte els primers dies de classe. Diuen que les primeres impressions sempre són bones, i en aquest cas no havia de ser menys. A l'entrar en una classe d'un lloc desconegut, amb gent de tot arreu que no coneixes, i amb una metodologia completament diferent em vaig sentir una mica perduda. Dins de tot aquest mar mogut i confús, ella va significar un punt de suport.

Per això vaig voler representar la seva qualitat amb aquesta fotografia: enmig d'un ambient poc clar, confús i de certa tempor pel què ens trobariem a Blanquerna, ella m'ha aportat aquella pinzellada de confança i alegria, aportant colors, lluminositat i alegria.


Opinió: Penso que aquesta activitat va servir molt per conèixre'ns els uns als altres, malgrat haver compartit pocs dies de classe. Va ser difícil destacar qualitats d'algú a qui feia poc temps que coneixia, però tot i així crec que és una molt bona activitat per trencar el gel.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada